۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان
نقش واسطه‌گري راهبردهاي يادگيري خودتنظيم در رابطه بين باورهاي انگيزشي و ارزش‌هاي تحصيلي دانشجويان دكتراي حرفه‌اي پزشكي- مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشكي جهرم
تاریخ:
1395/05/11
تعداد دانلود:
0
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal